keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Tunnustan kahdeksan kertaa



Sekä Lukuisan LauraKirjanurkkauksen Zephyr että lukuhetkien Sonja muistivat minua tällä ihanalla tunnustuksella, siitä kiitos heille! Tunnustukseen kuuluu, että kiitän haasteen antajia (kiitos taas), kerron itsestäni kahdeksan satunnaista asiaa ja annan tunnustuksen kahdeksalle blogille.

1. Jätin eilen pitkällisen sisäisen taistelun jälkeen kirjan kesken. Kyseessä oli Kauimpana kuolemasta, johon en vain päässyt mitenkään kiinni.
2. Kävin eilen niinikään vierailulla suomalaisessa Buddha-temppelissä.
3. Minun olisi tarkoitus valmistua lastenohjaajaksi toukokuussa 2012 ja tulevaisuudessa tahtoisin tehdä töitä seurakunnan lapsi- ja perhetyössä.
4. Tapasimme mieheni kanssa ensimmäisen kerran netissä wrestling-aiheisen keskustelupalstan kautta.
5. Pidän livemusiikista; paras keikkamuisto on (ja tulee varmaan myös aina olemaan) Green Dayn Suomen keikka kesällä 2010.
6. Kaikkien aikojen suosikkisarjani televisiossa on Frendit. Leffahyllystämme löytyy kaikki tuotantokaudet eikä niiden uudelleenkatselemiseen kyllästy koskaan.
7. Rakastan tulevaa alaani: lastenlaulut ja leikkiin mukaan heittäytyminen on parasta pakoa arjesta (kirjojen lisäksi).
8. Olen talvi-ihminen. Kaksi viimeistä talvea ovat olleet unelmieni täyttymys; talvella kuuluu olla kunnolla lunta ja korkeat hanget.

Koska tämä haaste on ollut lähes kaikissa blogeissa en nyt haasta mukaan kahdeksaa kanssablogaajaa. Sen sijaan heitän haasteen melkein uunituoreelle blogaajalle Annille ja hänen ajatuksilleen kirjamaasta.

5 kommenttia:

  1. Olet hauska poikkeus kirjabloggareiden joukossa, sillä minulla on se käsitys että monet (myös minä) tykkäävät syksystä. Minä kammoksun jo nyt sitä, että tulee talvi ja lunta. Hrrr.

    VastaaPoista
  2. Olen huomannut saman. Minulle syksy on se vuodenaika, joka on vain pakollinen paha matkalla kohti talvea. Ennen en pitänyt syksystä yhtään, nykyään olen jo oppinut sietämäänn sitä jotenkin.

    VastaaPoista
  3. Minultakin tunnustus sinulle, näin jälkikäteen. Kirjoitin omani jo aamulla, mutta ehdin tarkistaa tekstin ja julkaista vasta nyt. :)

    VastaaPoista
  4. Huomasin, kiitoksia siitä. :) Merkkaan sinutkin vielä tuohon kiitos-listaan.

    VastaaPoista
  5. Tosi mukavaa, että nostit esille uuden kirjablogin! :-)

    Minäkin pidän korkeista, valkoisista hangista, mutta en pakkasesta. En silti miellä itseäni talvi-ihmiseksi, vaan kevät ja kesä, vielä alkusyksykin, ovat minun aikaani.

    VastaaPoista