maanantai 5. maaliskuuta 2012

Hyvän mielen haaste

peikkoneito muisti parilla haasteella, kiitos siitä.


Seitsemän satunnaista asiaa minusta:
  • Aloitin tammikuun alussa bjj-kurssin. Olen nyt käynyt peruskurssin ja siirtynyt yhteisiin harjoituksiin ja rakastun lajiin päivä päivältä enemmän. Kävin myös katsomassa lukkopainitreenit ja saattaa olla, että rakastuin siihen lajiin vielä hiukan enemmän kuin bjj:hin.
  • En ole yhtään mekkoihmisiä, niinpä olinkin iloisesti yllättynyt kun löysin hiihtolomareissulla juuri minun näköiseni mekon valmistujaisiini alennusrekistä.
  • Kuten varmasti suurin osa tämän blogin seuraajista onkin jo huomannut, on taloudessamme kolme kissaa. Punainen on Rey ja alunperin minun, raidallinen Onni ja tuli miehen mukana ja musta on Ruuti, joka tuli meille kodinvaihtajana.
  • Olen ainoa lapsi, yh-äidin ja melkein myös mummin kasvattama. Olen tutustunut puolisisaruksiini vasta viime aikoina facebookin kautta - kasvokkain emme ole vielä kertaakaan tavanneet.
  • Pidän elämässäni omana vahvuusalueenani paitsi sujuvaa lukemista ja tarinankerrontaa, myös liikuntataitoja. Liikunnalla oli suuri rooli lapsuudessani ja nyt aikuisiällä oli ihanaa löytää takaisin urheilulajien pariin.
  • Fanitin pienenä tyttönä Janne Ahosta ja koko pihamme lapsikatras osallistui mäkikisoihin. Äiti kielsi minulta nämä kisat kun olin katkaissut vähän ajan sisällä toiset murtsikkasukseni...
  • Viihdyin usein farkuissa ja pitkähihaisessa t-paidassa. Meikkiä minulla näkee harvoin ja hiukset on usein heitetty nopeasti ponnarille.


Kymmenen minua ilahduttavaa asiaa:

  • Lähestyvä kesä ja koulusta valmistuminen. Odotan jo innolla aikaa, jolloin ei enää tarvitse stressata koulutehtävistä, saa opiskelun sijaan tehdä työtä josta pitää ja tuntee olonsa edes joskus hieman nykyistä rikkaammaksi.
  • Lapsen kiitos.  Se on se rehellinen mielipide, jota todella arvostan.
  • Hyvä kirja. Hyvä kirja saa suupielet nousemaan ja muuttaa huononkin päivän hyväksi.
  • Vastaleikattu ruoho, meri, joulukuusi. Kaikkien tuoksu on lumoava ja saa pysähtymään.
  • Lintujen laulu keväisin. Luo uskoa siihen, että kevättalven rumuus väistyy pian.
  • Hyvä ruoka. Parempi mieli ja usein myös ihana ähky.
  • Onnistunut treeni. Mikään ei voita sitä tunnetta kun treenin jälkeen hymyilyttää ja adrenaliinia virtaa suonissa vielä useamman tunnin treenien jälkeenkin.
  • Läheiset ihmiset. Ilman heitä en tässä maailmassa pärjäisi.
  • Laiskat aamut. Ne hetket, kun saa maata vuoteen pohjalla tietäen, että ei ole kiire mihinkään.
  • Kesäinen Turku. Jokilaivat ja vihreät puistot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti